Technikák amik segítenek, hogy nyugodtabbá válj

Lélegezz!

Menj ki a levegőre és lélegezz mélyeket. Végezz hasi légzést aminek a lényege, hogy mikor beszívod a levegőt azt a hasadba szívod. Tartsd bent egy ideig, majd fújd ki. Érezni fogod, hogy energiával tölt fel ez a módszer. Végezz néhány ilyen légzést majd menj be nyugyodtan.Érezni fogod a hatását.

Én szeretem úgy végezni ezt a gyakorlatot , hogy mikor kisüt a Nap kimegyek és a Nap felé fordulva lélegzek ki és be. Ezután mindig feltöltve érzem magam.

Sportolj!

Bármilyen sportot végezhetsz, a lényeg, hogy elfáradj a végére. Sportolás után mindig nyugodtabbak vagyunk. Figyeld meg, hogy hogyan érzed magad sportolás előtt és után.

Halgass zenét!

Vannak zenei stílusok amik alapból megnyugtatják az embert. Engem például a zongora képes megnyugtatni. Neked lehet, hogy más az ami segít

A másik dolog, hogy miközben zenét hallgatsz próbálj meg csak a zenére koncentrálni. Utána másképp fogod érezni magad.

Mi okozza a problémáidat?

Az utóbbi napokban egyértelműen rájöttem, hogy egyetlen egy dolog a problémáim okozója és azok a gondolataim. Ha nem gondolkozom nincsenek problémáim. Jól érzem magam.

Mi a természetes állapotod?

Szerinted melyik a természetes állapotod? Amikor gondolkozol vagy amikor nincsenek gondolataid?

Egyszer egy mély meditációs állapotom után mikor megjelent az első gondolat a fejemben, akkor jöttem rá, hogy az természet ellenes. Én nem a gondolat vagyok. Nem ez a természetes állapotom. Ezt akkor fogod igazából megérteni, ha te is megtapasztalod ezt az állapotot.

 

Fájdalom

A fájdalom a gondolataid miatt van. Az, hogy gondolkozol fájdalmat szül. Viszont amikor nem gondolkozol akkor meg nincs is fájdalom.

Mit is jelent ez valójában? Nem gondolkozni. Amikor nem gondolkozol üresség van benned, és olyan távolinak tűnnek a dolgok. Örömöt érzel. Ezt többféleképpen is el lehet érni. Például a gondolataid megfigyelésén keresztül. Amint felbukkan egy gondolat írányítsd rá a figyelmedet és a gondolat megszűnik. Aztán próbálj meg továbbra is ebben a figyelő állapotban maradni. Amint észreveszed, hogy felbukkan egy újabb gondolat, megint csak irányítsd rá a figyelmedet és az el fog tűnni. Figyeld meg, hogy érzed magad a gondolat megszűnése után közvetlenül? Mit érzel ebben a pillantban? Jobb érzés ez, mint amikor gondolkozol? Békét,nyugalmat...érzel? Most döntsd el, hogy melyik állapotot részesíted előnyben?

Próbáld ki, hogy lehunyt szemmel fekszel az ágyon, és így próbálsz a gondolataidra figyelni. Így látni fogod, hogy mi megy folyamatosan a fejedbe. Hogy min agyalsz egész nap.

Hogy honnan tudom én ezeket a dolgokat? Az utóbbi napokban, mikor hosszabb ideig sikerült a figyelő állapotában maradni, és aztán hirtelen megjelent a fájdalom, észrevettem, hogy az egy gondolathoz társult. Amíg a figyelő voltam, nem éreztem fájdalmat, viszont amint megjelent a gondolat, megjelent vele együtt a fájdalom is.

 

 

Ami a legfontosabb

Minden belőled indul ki. Szóval nem történhet semmi sem rajtad kívül. Mindenről te döntesz. Soha sem a külső körülmények befolyásolják a sorsodat. Mindig te vagy az aki megengedi, hogy ez vagy az történjen vele. Te döntesz. Az, hogy hogyan érzed magad csakis rajtad múlik.

Amit megtanultam, az az, hogy semmilyen külső körülmény miatt nem érezheted magadat rosszul. Mert a negativitás csak az ego-ból jön elő. Te teremted magadnak. Te hozod létre a saját gondolataiddal. Nem a körülményeid áldozata vagy hanem a saját gondolkodásodé.

TE döntesz, hogy a szívedre hallgatsz vagy az eszedre. Szóval vállald a felelősséget önmagadért. Egy jobb világért. Ha te megváltozol, azzal mások is változnak körülötted. Egy boldog, szeretettel teli ember társaságában megváltozunk, megnyugszunk. Ezért a legjobb ha magadat változtatod meg.

Köszöntő

Kedves Olvasók!

 

Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy megosszam Veletek azokat a tapasztalataimat, amiket az önfelfedezésem útján felismertem. Jó olvasást kívánok nektek!

Sok szeretettel: Alexandra